Min profilbild

Älska mig, men låt mig va va

Klockan är 22.06 & jag har gått & lagt mig, eh. Dels för att jag inte ska kunna äta mer, men främst för att jag verkligen inte har NÅGOT att göra uppe!! Mobilen är helt svart, typ ingen hör av sig längre, det är skakigt & trasigt i vårat kompisgäng. Det gör mig rätt ledsen, för att det är som att allt & alla bara har gått & dött eller något. Saknar allt. Känner mig ensam på något vis. 

Så konstigt det där, jag tycker det är sjukt jobbigt när folk ringer, när folk hör av sig & förväntar sig svar från mig, att jag ska fatta beslut eller tycka saker eller ha något att säga. Samtidigt känner jag mig sjukt ensam & övergiven när det är tyst. Vad vill jag egentligen?! Vill bli lämnad ifred, men samtidigt få bekräftelse att jag betyder något för någon, genom pling i mobilen? 

Är faktiskt jättetrött. Har ätit Lyrica, Imo & Theralen idag + druckit glögg & öl. Även tjack, men kände inte av det så jättemycket. Kan jag inte bara få DUNDER, sådär så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen, men har något att göra & ba snöa in totalt. Pirr & sprutt & sprätt. 

Typ ingen läser min blogg längre heller. Det gör mig sorgsen. Känner mig småsämst. Haha. 

Puss på er trogna i alla fall <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har fan en av de bästa bloggarna. En frisk fläkt i all jävla hets från lifestylebloggar. Spyr. Här får man det ärliga och det fula.

PS. Jobbar natt och vakar över en döende dam och 5 meter från mig finns nålar, midazolam och morfin och suget är mycket starkt

Svar: Men taaack! <3

Oj, förstår att du får sug. Så himla drygt att ha grejer framför sig & så ba NOPE! Tråkigt om inte annat...
violentmoreviolent

2017-12-15 @ 01:17:17
Postat av: S

Trogen 4ever!

Svar: Mnåååh! <3 <3 <3
violentmoreviolent

2017-12-17 @ 00:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0