Min profilbild

Surr surr surr

Är sååååå trött & har sååååå tråkigt. Har suttit tyst i timmar & hört babbel babbel babbel, inte lyssnat, bara hört ett surr surr surr & jag vill ba klappa ihop right now. Orkar inte mer. 

En kompis är på väg hit. Neeeee. Orkar inte. Vill nog vara själv tror jag, är så lessss bara. Men nu är det så, nu kommer hon hit. Bajs. Har tjack, har alkohol, men kan ba inte rycka upp mig, känner mig död inombords. Orkar inte. 

Vill skriva, men är ju död som sagt, så det går inte mer. Hor. 

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Toasupo

Jag är väldigt gammal, vilket du väl redan förstått baserat på min oerhörda vishet. Faktiskt hela 38 år. Fast känslomässigt är jag ca 12 år så det drar ner en del tror jag.... kan vara en gammal själ på vissa sätt, snittåldern kan nog iom det hamna på ca 13 år. Eller kanske 14, är hyfsat intellektuell på vissa sätt.
Har givetvis snap (använder bara med en person) genomgick multipla ångestattacker bara inför tanken på det (pga är knäpp) men självklart ska du ha den! Skickar i ny kommentar som du väl kan radera?

Svar: Av någon anledning är det intressant att veta ålder, samtidigt som det sprollar i slutändan :P Yes, raderar så fort jag läst :)
violentmoreviolent

2017-08-09 @ 15:44:41
Postat av: Violent

Lagt till dig nu, men har inte fått nå svar :P Blev det fel tro?

2017-08-10 @ 19:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0