Min profilbild

Blandade droger, blandade intag

Heeeiiiåååh. 

Dricker öl, spelar Call of Duty, äter ostkrokar & tjackar. Tog nyss Imovane & sådär. Starkölen har jag druckit upp under kvällen, så jag har öppnat en folköl, hade tre som bara låg & skräpade, så det får duga. Eller asså...vad annars? Lol. 

Har visserligen några Lyrica, men det är alldeles för sent för det ikväll. Tar typ 2-3 timmar för mig att komma in i ett rus liksom. Plus att jag ätit det några gånger senaste dagarna, så det måste gå ur kroppen lite, så det blir ett värt rus vid nästa intag, vilket kanske blir imorgon. Beror på om/hur vi ska festa. 

Jahaaa... Har svällt upp en aning... Där i måndags, när jag & min kompis åt indiskt på restaurang, så skulle min kille beställa pizza när jag kom hem. Jag var rätt så himla dagen-efter-påverkad + att jag tog en Lyrica innan jag & kompisen drog på stan, så ja, jag var väldigt påverkad på olika sätt helt enkelt!! Så jag beställde en pizza direkt efter den indiska buffén, hahaha?? Åt upp allt i ett svep också!! Det var sjukt. Tror inte jag har bajsat ut allt än... 

Borde ha kört shakes efter det där, men nu blev det inte så. Så det blir en kulig fredagsvikt imorgon! Kan tillägga att vi åt tacos till middag ikväll. Spårad vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0