Min profilbild

Lite alkoholsvammel då...

Har varit nykter från alkohol i tre dagar. Idag sprack det med ett glas rött till lunchen jag åt på stan med min kompis. Vi härjade runt & shoppade inför ett öööh...event i helgen. Hittade en hel outfit - ett vinrött (hahaha, vinrött, vem kom på det?) linne, ett par svarta byxor & en svart cardigan. Men oooh, vilken målande beskrivning!! Skulle kunna vara en mysdress lika mycket som något sjukt fancy. Det är mer uppstyrt än en mysdress kan man väl säga, haha. Önskar jag kunde visa en bild. Men jag är nöjd i alla fall, tror jag. 
 
Har varit nykter från droger i en vecka, om man bortser från 0,5 mg Xanor i fredags (vilket jag gör, hehe). Innan dess hade jag ett tjackrace på två veckor, men inte så farligt som det kanske låter. Bara ett en till tre typ mellanstora linor om dagen, lite mer på helgerna. & jag sov något nästan varje dygn. Så det var väl mer som *vanliga människors* kaffekoppar, bara lite roligare & lite mer kemiskt. Innan det var det Xanor & Lyrica. 
 
Mja, mja..... 
 
Har druckit upp en Bright nu, blev typ lullig?? Det triggar mig att dricka mer, så tur att jag har. Gjorde bort lite helgbolag idag, köpte en gullig BiB (Nottage Hill, 1,5L, 119:-, 14%, älskare!!) & lite öl. Jag dricker vanligtvis bara Pripps Pure & Spendrups Bright (vilket innehåller 30-33 kcal/100 g), men idag köpte jag även en Stockholm Festival för att testa, för det innehåller tydligen 36 kcal/100 g & om den är god så äre ju trevligt med lite omväxling ibland. MEN GUD, VAD INTRESSANT, KAN JU ÅTERKOMMA MED EN RECENSION!! Omg... 
 
Nu ska jag knäcka en & sätta mig med mobilen eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0