Min profilbild

Vill att någon ska dö

Det är fredag, på kvällen, 22.43 just nu & jag ligger i sängen, i mörkret, med en öl på sängbordet & Imovane & Xanor i lådan. & en mobil i handen & hela världen i den.

Tänk så mycket jag skulle kunna ställa till det, härifrån sängen där jag ligger, alldeles naken & hjälplös, skulle jag kunna grisa ner så mycket. Fantastiskt & fruktansvärt är det.

Idag har jag käkat Xanor & Imovane, dragit ett par linor tjack & är inne på min typ...6:e öl. Lite vin slank ner en sväng också. Vill ta mer X, men då kommer jag säkert ba vilja boosta vidare med alko & andra preparat & tillslut stå med naffing kvar imorgon.

Åååh, en stor del av mig, "jag-kör-ba"-delen, vill verkligen, verkligen bara FUUUCK IT. Det var så länge sedan. Tror jag? Jag behöver skakas om, serri. Jag behöver bli...dazzled.

Det behöver inte ens vara positivt, vill bara att något ska hända, något som berör mig. Vill att någon ska dö. Ok, nu tog detta en heeelt annan riktning än vad jag menade. Hoppas ni fattar, för jag orkar inte uttrycka mig vidare.

Skål!


Kommentarer
Postat av: S

Hehe nä tror inte jag fattar-för en gångs skull skull :) men ha det lugnt o skål iaf!

Svar: Man ska nog inte förstå allt i denna blogg, haha. Skål!
violentmoreviolent

2016-09-23 @ 23:29:54
Postat av: Grävling

Som i den här låten? https://www.youtube.com/watch?v=yL7q5TLnWKQ

Svar: Ja du, ett vulkanutbrott hade inte varit fel...
violentmoreviolent

2016-09-24 @ 15:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0