Min profilbild

Vara vacker

Jag önskar så hårt att jag var vacker. Jag blir så himla ledsen & uppgiven när jag ser mitt ansikte i spegeln. Det finns verkligen inget vackert där. Inga fina drag, ojämn hy (både nyans & finnar), allt ser oproportionerligt ut & inget sticker ut på något bra sätt. När jag sminkat mig ordentligt kan jag känna mig fin ibland. Men mest känner jag mig bara ful & tråkig.

Plus det där att jag börjar känna mig gammal. Från & med för ett par år sedan, kanske när jag var runt 25, har det bara gått utför, kroppen har gett upp & satt igång förruttnelsen. Så känns det. Hoppas det bara är jag, men ändå; ni som är under 25 - NJUT. För inget blir bättre sedan. Ni blir inte vackrare. Om det inte bara är jag, då kan ni ju vara lugna.

Men nej, jag hatar mitt utseende. Jag vill vara fin. Utan foundation & puder & mascara, m.m. Men jag är inte det. Kommer aldrig bli.

Ibland är det så jobbigt när min kille ser på mig, för jag vet vad det är han ser. Då vänder jag mig ibland bort eller flyttar vårat fokus till något annat. Jag vill inte bli granskad när jag känner såhär, när jag är såhär.

Jag önskar bara att jag var vacker. Skulle ge mycket för det.


Kommentarer
Postat av: MLI

Känner igen så mycket... men du ÄR vacker! Du är helt jävla stunning, avundas dina vackra drag (för JO, det har du) och ditt hår och för bövelen, hela DIG och din personlighet! Önskar så att du kunde se det själv, och må bra i dig själv. För du är vacker och fantastisk. En jävla gudinna. 💖

Svar: Du är så snäll, tack! <3<3<3
violentmoreviolent

2016-09-30 @ 12:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0