Min profilbild

Svullen

Skulle lätt kunna lägga mig & somna nu tror jag. Skulle helst göra det pga har inget att göra, men vill inte slösa Subutex-rus. Tog vid middagstid, sen en liten påfyllning för drygt en timme sedan. Så jag sitter i soffan & gör inget annat än att vara mysig i kroppen & luddig i skallen. Chattar i & för sig lite, men alla är så sega jö.

När jag shoppar köper jag för små kläder. Eller nej, kläderna är det ju inget fel på i & för sig, det är ju min kropp som är för stor. Men jag har liksom fastnat i att tro att jag skulle ha exakt samma storlekar som typ i våras, men hallååå, det har jag ju inte alls.

Senast jag beställde ett par byxor i en storlek större var de dock för stora. Det bästa för mig är serri att väga högst 58 kg eller något. Då passar typ ALLT som är XS/S, 36 eller UK 8-10.

Har ätit massor idag & senaste dagarna = jag är svullen & har tvär-gått upp 1-2 kg. Magen är alldeles uppblåst & pluffsig på samma gång. Är så äcklad. Ibland så pass att jag ba känner för att ge upp & äta sönder hela världen, allt som kommer i min väg typ. Låta mig själv svulla & svälla. Min kropp & mitt utseende är ändå bortom räddning liksom.

Fuck diz. Funderar på att äta något. Men har typ inget värt. Fetto.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Känner igen det med kläderna. Går runt i gamla trasor eftersom allt nytt (eller allt jag köpt de senaste fem åren förutom koftor och en tjocktröja) är för smått ; (

Svar: Det är hemskt tycker jag, hatar det. Men vill även komma i dem för att de är så fina & sådan waste att bara ligga & damma, haha...
violentmoreviolent

2016-09-29 @ 11:05:08
URL: http://Http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0