Min profilbild

Löften & förhoppningar

Asså, nej!! Jag ska inte börja med löften & förhoppningar kring min vikt igen!! Så höll jag på när jag vägde som mest. När jag gick upp istället för ner. Det blir bara dåligt. Då kommer jag aldrig gå ner. Jag måste slappna av.

Jag ligger här i sängen & kollar tillbaka i kategorin "vikt/mått" & tänker att jag nu ska se till att följa mönstret jag följde då. Viktnedgången alltså. Men jag kommer BARA bli ledsen & besviken om jag håller på så.

Om jag sätter upp "mål" (krav) som jag ivrigt vill & tror att jag ska lyckas med & så kanske jag inte gör det & då är allt sönder & förstört & det är ingen idé att fortsätta, för jag klarar ingenting, osv, osv. Sen börjar det om & om & om igen. Jag tror en del av er vet vad jag menar.

Jag måste fokusera på vad jag håller på med just nu, vilka val jag gör, varför jag gör dem & vad de kommer att ge. Inte vilka siffror jag vill se NU NU NU. Det om något kommer aldrig ta mig dit jag vill.

Nu ska jag bara få in det här som default i skallen också...hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0