Min profilbild

Fullt upp & nakenkram

Har haft fullt upp hela dagen. Haft massor att göra, i mina mått mätt. Ärenden på stan, en träff med en bekant, tvätt, matlagning & städning av kaninburen. Jag var rätt slut redan efter stan, men när jag kom hem drog jag i mig en lina Subutex & ba körde på.

Känner mig nöjd med dagen. Gillar att vara produktiv, på mina egna villkor. Jag gillar när jag orkar, trots att jag kan bli dödstrött efteråt. Jag är kanske inte helt oduglig lix.

Hade möjlighet till umgänge ikväll, fest asså, men jag skippade det. Var liksom förnöjd med Subgunget här hemma. Öl & mat & glass & pussar & kramar & så. Fick en nakenkram till & med! Jag var påklädd asså. Haha, nakenkram...

Nu ligger jag i sängen. Känner mig inte helt nöjd längre. Vill ha något mer. Jag har druckit för lite. Så känns det. Vill bli full. Har druckit ca tre 33:or under kvällen & nu känner jag för att halsa i mig lika många till.

Man blir så sjukt medveten när man ligger i mörkret med tystnaden, ALLT blir så tydligt & rått på något vis. Både tankar & känslor.

Skitsamma. Nu ska jag antingen försöka somna eller halsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0