Min profilbild

Fläng

Har varit ute & flängt en massa sedan i fredags. Haft det megatrevligt!! Jättefint sällskap + knark & alkohol kan vara en sådan fäb kombo asså. Riktigt tjack & RC-tjack, Xanor & Imovane & så lite Sub & öl på det. & Jäger. Haha.

Har dock ääätiiit eeen maaassaaa & blivit tjock igen. Känner mig flabbig alltså.

Idag har jag tjackat & spelat tv-spel, typ hela dagen tror jag? Ätit lite då & då, men mest bara spelat. Varit sjukt noddig & lite illamående, från Sub:en igår antar jag. Så skumt att det kom så långt efter. Tog en Postafen & då blev det lite bättre i alla fall.

Happ, hade visst inte så mycket att komma med. Om inte annat kommer det en viktupdate på fredag, som vanligt.


Kommentarer
Postat av: MLI

Du är underbar! Saknar dig redan. :*

Svar: Detsamma! <3<3
violentmoreviolent

2016-09-15 @ 20:43:53
Postat av: Daniella 🌙

Haha, vet inte varför jag alltid blir så glad när du har uppdaterat? Du verkar alltid så glad och nöjd med tillvaron typ <3

Svar: Jaså? Tycker jag neggar en hel del, hehe. Men härligt att höra, happy to make you happy <3
violentmoreviolent

2016-09-21 @ 20:16:15
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0