Min profilbild

Vikt 14/10

Längd: 177 cm 
Vikt: 62 kg (+0,6 kg) 
BMI: 19,8

Kommentarer
Postat av: Greger

Hej min käraste bloggare!
Jag förstår hur svårt det känns när vågen visar åt "fel håll", men det där är en struntsumma som säkert är vätska eller bajs nånstans i människan 45,7m långa tarmar!
Du hittar säkert tillbaka till dina rutiner det är jag säker på, försök bara att uppskatta dig själv för hur underbar du är (det vet jag att du är utan att ens ha träffat dig jö!)

Pöss o snösk

Svar: Ja, är ändå peppad på operationen, då jag inte kommer kunna äta ordentligt, haha... :) Puuuss!
violentmoreviolent

2016-10-14 @ 13:29:03
Postat av: Greger

Bra att hoppet är där, du kommer säkert klara det galant!
Mår själv relativt bra, dock så har nästa veckas SCÄ-möte triggat mig till att svälta eftersom de kommer göda mig som fan i helvete ändå....
Njut av helgen!

Svar: Ah, jag förstår. Svårt att inte göra så kanske, hade nog agerat så jag med. Men det går nog bra där tror jag! Hoppas du kan se lite eller jättepositivt på det? Njut du med! <3
violentmoreviolent

2016-10-14 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0