Min profilbild

Syrad

Voj. Är småsliten & trött. Har sovit kanske fyra timmar sedan jag klev upp i torsdags morse, för 3,5 dygn sedan. Ätit dåligt = bra, hurra! Sedan tjack, LSD, Xanor, Ritalin, Imovane, Citodon, MDMA, alkohol... Min kropp är fylld. Min hjärna vill vila, men är samtidigt rastlös, vill ha mer.

I torsdags hängde jag med en kompis. Smaskade Ritalin, Imo & drack rödvin. Hon fixade mitt hår halva kvällen. Sen blev det smink å sen ombyte & vips hade jag fått en makeover. Vi spårade ur totalt, tog helt störda bilder & Snapade med min kille & våran kompis som var hemma hos oss. Kompletta retards var vi, haha.

På fredagsmorgonen fick vi skjuts hem hit & joinade min kille & kompisen som satt & tjoade & spelade tv-spel typ.

Våra kompisar drog nån gång på eftermiddagen tror jag, men på kvällen hörde den ena av sig & ville fortsätta festa. Jag var så lam & utmattad, men samtidigt drog något i mig, ville ut & leva & sånt, så jag tvättade av mig & la nytt smink på tre sekunder & kastade mig på sista bussen ner på stan, med ölpåsen i högsta hugg!.

Min vän var sen, så jag gick & mötte en gemensam kompis till oss på krogen & halvhalsade en öl, före vi gick & träffade upp henne. Vidare till nästa krog, där jag blev bjuden på öl & shots.

Där någonstans är minnena vaga en bra bit in på natten. Det var något med en knarkaffär, en himla massa promenerande & utomhuskissning. Hittade en film på det dagen efter, eeeh.
Nästa minne jag har är att jag sitter i ena vännens kök, packad & gravt trippad på LSD. Duktigt.

Blev en lite obehaglig tripp. Bland annat ramlade jag & gjorde illa armen. Gjorde pissont & syrad som jag var kunde jag inte avgöra om den var bruten eller ej. Grät till & från & försökte förklara för de andra att "nåt är skevt i armen, på riktigt!!". Haha. Den var inte av i alla fall, men ond & lite svullen är den nu.

På morgonkvisten insåg jag att jag ju var tvungen att ta mig hem, fortfarande trippad & väldigt skör. Det var inte en särskilt angenäm bussresa genom stan... Men väl hemma däckade jag på soffan i någon timme, tills jag vaknade svinhungrig. Gjorde mat, åt & däckade om i ett par timmar.

När jag vaknade bestämdes det att vår kompis, han som min kille hängde med när jag var hos min vän i torsdags, skulle komma hit & umgås. Han hade med sig vin, whiskey & MDMA. Så hängde vi hela lördag kväll & natt fram till för en stund sedan.

Så nu ligger jag i sängen & njuter, poppat en Imo & låter kroppen vara tung & mjuk. Det sjuka är att jag inte fått några *psykoskänningar* alls, trots alla galenskaper & knappt nån sömn. Fantastiskt!! Vill typ fortsätta festa, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0