Min profilbild

Nyktra dagar

Förra månaden hade jag åtta nyktra (från alkohol) dagar av 30. Nu har halva oktober gått & jag har hunnit med sju nyktra dagar hittils. Varannan dag typ. Dock har jag knarkat alla dagar förutom två. Förra månaden var det alla utom fem totalt. Vet inte vad jag vill säga med det, gillar mest att hålla reda på mig själv på det här sättet. Mat & dryck & knark & antal steg om dagen MÅSTE antecknas & sparas. & så vikten då. Så är det.

Blir ingen operation tydligen. Nähäää, där föll ju min plan att knappt äta i några dagar, för att förhoppningvis komma in i det gunget & med det gå ner i viiiiikt!! Poff, så är jag utan påverkan utifrån igen. Måste typ skaffa? En till överdos & intubering? Hehe.

För ett år sedan vägde jag mer i alla fall. Alltid något...

Idag är en sjukt lugn dag. Sov bara typ tre timmar imorse, så eventuellt blir det tidig kväll. Får se vad tjoet säger. Knaprar opiater, funderar på lite Xanor, en öl, Imo eller ett glas vin eller allt på samma gång. Hellre för mycket än för lite, som jag brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0