Min profilbild

Lite S här, någon T där, lite K hit, någon O dit

Ligger i sääängen. Har tagit en halv Imo & ett (3) helt glas vin. Lyssnar på min killes andning & hans grymt & fnys från andra sidan sängen. Rätt mysigt.

Har typ blivit opiatkärring. Lite Sub här, någon Trad där, lite kodein hit, någon Oxy dit. Det kanske är mitt kall. Opiater. Hahaha. Närå. Planerar inte att bli hooked på något. Fast vem planerar en sådan sak?! Eh.

Maten då. Tänker knappt på den. Eller jo, har ju full koll på räkning & så, men den distraherar mig inte just nu. Det gör annat. Typ knark. Knark knark knark. Vet inte om jag äter mycket eller lite eller lagom dock. Det är konstigt. Får väl se vad jag väger på fredag.

Äh, orkar inte skriva mer. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0