Min profilbild

Kom igeeeeen!

Två kg ner sedan förra fredagen. Känns riktigt skönt. På väg under 60. Jag är medveten om att det nog var en del vätska jag la på mig, men det är så skönt att känna mig mindre svullen & fläskig. Får på mig några av byxorna som jag fick hem för ett tag sedan. Inte alla (det är typ fem par totalt, hehe), men ja...några. Känner mig motiverad att kämpa på, ner ner ner. Fyra dagar av sju har jag legat under 1000 kcal, vilket jag är nöjd med. Jag kan om jag bara bestämmer mig, om jag verkligen vill. Så kom igen nurå!! Ok, nu jinxar jag...
 
Tog Sub igår. Det var sååå skönt & mysigt!! Så jag tog en lina nyss, trots att det nog blir alkohol & kanske Xanor senare. & trots att jag tog Xanor imorse. Har inte så mycket kvar av den lilla båten, men äh, den tar slut när den tar slut, huvudsaken är att jag njuter av den.
 
Min kille bara sover & sover. Har tråkigt ju. Men han är typ totalt däckad. Försökt pussa & krama fram vakenhet, men neeej, det går ej. Så jag äter istället, haha. Pizzasallad härnäst. Min kille är bekant med ägaren av "våran" pizzeria, så vi brukar få gratis sallad. Häromdagen fick vi tre lådor! Vet inte hur många kcal det är i egentligen. Googlade för att få ett hum & jag hittade såklart alla möjliga svar, men räknar på 88 kcal/100 g, det stod det på åtminstone två ställen. 
 
Idag ska jag köpa världens godaste glass!! Chokladglassen från SIA. Asså, testa den om du gillar choklad. Mmmmm...
 
Nu pizzasallad & ett till väckningsförsök.
 
 
 
KÄLLA

Kommentarer
Postat av: Greger

Du ser! Det mesta fixar sig av sig självt så du kan njuta av hösten (hur jävla rövhattigt kall den än må vara). Sitter själv med lite sub o imo, känner mig som dig ju! Hoppas dig en skön helg med förhoppningsvis lite ångest och god mat. Puss pårej

Svar: Kör Sub & öl ikväll, sparar på Imon & Xanorn. Hittills i alla fall, haha. Ha en skön helg du med! Puss!
violentmoreviolent

2016-10-07 @ 16:43:41
Postat av: Daniella 🌙

Har du nån favvopizza, vad är det på den? 😍

Svar: Brukar varva spenatpizza (färsk spenat, feta, champinjoner, vitlök, oliver) & falafelpizza (falafel, tomat, lök, pepperoni, dressing & kanske nåt mer på). Muuuuums!!
violentmoreviolent

2016-10-08 @ 12:24:09
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0