Min profilbild

Imovane & alkohol - rekommenderas

Tog en HEL Imovane för en stund sedan. Är lite flummig, hihihi. Plus att jag tog en halv lite tidigare. Busigt! Inte ofta jag unnar mig/slösar såhär, men nu var det dags.

Knäckt en öl har jag gjort nu också, efter några Tradolan nersköljda med ett glas rött vin. VIKTIGT Å BERÄTTA ALLT SOM ÄNTRAR MIN KROPP!! Hahaha.

Min kille var tvungen att lägga sig, så jag sitter uppe själv & har inte så mycket planerat. Dricka någon öl & kaaanske pilla i mig nå piller till. Hoppas på att få chatta med diverse fina människor, men får väl se om nån har tid för määäj. Gillar att chatta så himla mycket bättre än att prata i telefon t.ex.

Jag avskyr faktiskt att *småprata* i telefon, har i alla fall väldigt svårt för det. När jag ringer, eller när det ringer, vill jag att det ska finnas ett (gärna kort) ärende som ska avslutas liksom. Inte ba "Hur har du haft det sen senast..." eller "Åh, gud! Jag måste berätta!!" & så är man liksom låst i telefonen med den personen på obestämd framtid!! Jag har INGENSTANS att ta vägen!! Dessutom kanske man inte ens har något att säga just då? Inte för att jag inte är intresserad eller så, bara det att man är LÅST!! Chatta eller hänga, that is how I do it helst.

Okej, vet inte om det där made any sense, är lite flummig, men jag tror det är lugnt, hahaha.

Nu ska jag jaga rätt på en till tablett tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0