Min profilbild

Horpositiv

Matångest. Ätit massor. Är så mätt, men vill ha mer.

Tre dagar under 1000 i alla fall. & massor med vatten, 4L om dagen. Var utan socker i fem dagar också. STAY POSITIVE!! Men idag har det blivit flottig pizza, toscabullar & diverse skit. Super gör jag också & knarkar & surar.

Närå, mår faktiskt riktigt bra idag, trots allt. Fick ett trevligt besked imorse, därför firar jag lite ikväll. Så supet & droget känns inte alls drygt, bara kul å roligt å festligt, lululu. Dock blev jag så S J U K T trött efter pizzan, trots *en massa* tjack? Tokgäspig, ville ba nodda av. Sen drack jag en kopp kaffe & blev pigg, hahaha! Tjacket ba grinar & kaffet ba "ägd...".

Var ut en sväng innan lunch. När jag kom hem tog jag två linor & spelade gitarr & sjöng i tre timmar. Bästa verklighetsflykten serri. Å sen drog jag till centrum, mötte upp min kille & gick på bolaget. Sen hem, in i frysen med ölen & så plats i soffan för tv-spel & här sitter jag fortfarande, sju timmar senare. & så var min dag!!

Nu ska jag ta en äppelöl & joina spelandet & det igen.

Hörs sen då sugarhoneybabydarlings!!


Kommentarer
Postat av: S

åh vad heter äppelölen? :)

Svar: Lindemans Apple. Testa! Finns en liknande med körsbär också, Timmermans heter den.
violentmoreviolent

2016-10-07 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0