Min profilbild

Ganska ofast

Kör "ganska ofast" (haha) föda idag & gud vad jag vill tugga på något!! Sitter redan & är irriterad & frustrerad. Det är som att det bara triggar begäret mer när jag stoppar i mig typ yoghurt också. Vet inte vad jag ska ta mig till. Kämpa!!

Har fått i mig opiater & amfetamin idag. Nu sitter jag & smuttar på min andra öl för kvällen, vilken smakar skit av någon anledning. Samma öl som alltid, Pripps Pure dårå, som inte direkt är världens smaksensation, men den brukar ändå smaka helt okej vanligtvis. Kanske är en vinkväll ikväll.

Väntar bara på min kille, att han ska spela klart "lite tv-spel" innan han går till bolaget. Han ska även handla grejer jag kan äta & jag orkar inte väääääntaaaaa mer!! Vill inte säga till/tjata eftersom han är snäll & gör det åt mig. Men jag är bra hungrig nu, har väntat halva dagen. Känner mig febrig & sjuk, så jag tar mig inte ut själv.

Ikväll ska jag därför ta det lugnt. Dvs sitta hemma själv & dricka & knapra piller typ, kanske dra nå fler linor. Vet inte vad jag ska hitta på mer än så, hehe... Snaaapchaaat någon?

Nu ska jag kissa, hälla i mig öl & styra min kille i rätt riktning.


Kommentarer
Postat av: Greger

Ursäkta kanske en lite, snokande fråga, men får man fråga vad det är för operation?:) Det kommer gå galant, Sveriges läkare är rövhattigt skickliga!

Ska själv operera min snea fot efter självmordsförsöket men kön är 10(!) jähähävla månader...

Du har min mail men skriver den iallafall om du vill berätta om operationen.

Stor, stark, varm, kram!

Svar: TIO MÅNADER?!? Så stört!! Hoppas det går bra!
Jag kan skicka ett mail sedan, när jag har möjlighet :)
violentmoreviolent

2016-10-15 @ 13:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0