Min profilbild

Vikt 11/11

Hat.
 
Längd: 177 cm 
Vikt: 61,3 kg (+1,5 kg) 
BMI: 19,6

Kommentarer
Postat av: Greger

Hur går det för dig min käre kolsupare? Saknar dina inlägg då de:
1. är underhållande och får mig att skratta så att grisläten uppstår
2. berättar hur det går för dig, du är nog min enda cybervän, så det kvittar om du egentligen är Bertil, 45.3år och gift med en hund, jag vill gärna veta hur du mår
3. du knarkar lika frikostigt som mig och då känns livet lite enklare då någon annan med samma tänk också finns därute (även om du är Bertil 47.43år)

Kram och en halv oxy om jag hade någon att bjuda på!
//Inte Bertil 45.98år

Svar: Joooda, det rullar på, det är väl varken bättre eller sämre, om jag ska bortse från substanserna jag proppar i mig. För då är det ju megabra ibland & lite deppigt när man kommer ner & du vet exakt vad jag menar! Mellanmjölk, risgrynsgröt. Salami & kanel. Vet inte. Är Imovane:ad. Spelar tv-spel & är ändå bra trots att jag är borta i lalaland. Hur går det för dig, kära du? <3 <3 <3
violentmoreviolent

2016-11-14 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0