Min profilbild

Upp & ner & tiden ur led

Okej, det här är ju lite sjukt - jag GLÖMDE fredagsväga mig igår!? Så himla skumt. Men senaste veckan har varit skum. LSD & tjack, hela världen upp & ner & tiden ur led, osv.

I onsdags drog jag till en kompis på eftermiddagen & blev kvar till lunch dagen därpå. Först for vi runt & shoppade lite, handlade lite mat att laga & gick på bolaget. Hemma igen korkade vi upp bag in boxen & fixade maten, som blev myyycket god. Falafel & grönsaksgratäng. Efter det droppade vi varsin syralapp & *flummade* oss fram genom natten. Surfade mest YouTube & pratade, men det blev en skev, smått känslosam, rolig tripp. Hon är fin hon.

På morgonen vaknade jag i strumpbyxor & BH, liggandes tvärs över hennes säng. Smög mig upp, gjorde ett sorgligt försök att snabbstäda i vardagsrummet, dvs torkade upp lite vinfläckar, ställde undan den helt & totalt urslurpade vinboxen, sopade chips, diskade glasen & puffade till soffkuddarna typ, innan jag sprang till bussen. Haha...

När jag kom hem fick jag sova någon timme, sen var det dags för middag hos några "normala" kompisar. Så det var bara å dra på fejk-piggsmajlet & vara glad.

På fredagen, igår asså, hade jag möte & trodde jag skulle nodda mig ur stolen, haha. Var så nervös att de skulle vara misstänksamma, men det gick nog bra.

Senare på dagen kom en kompis hit & drack öl, spelade tv-spel & babblade. Bjöd på en liten dos Molly som jag knappt kände av. Men det blev en fin kväll & natt ändå.

& nu ligger jag här & ska försöka sova lite innan det är dags att göra mig klar för fest igen. Puh. Intenze.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0