Min profilbild

Cerveza betyder öl på spanska

Måndag kväll, klockan 23.30, sitter jag med pavan i hand igen. Öl numero cuatro i ordningen. Cuatro betyder fyra på spanska. Det lärde jag mig i mellanstadiet. Nu vet du också, om du inte visste. Hurra för spanskan! ¡Arriba! Hahaha. Önskar att jag hade fortsatt låta spanskan gro å frodas, men glömde vattna. Eller ja, SKET I. Hade MVG i slutbetyg, men nu kommer jag knappt ihåg någonting. Okej, kan en hel del ord & en hel del grammatik, men just att använda allting rätt...bye bye.

Aja, skit i mina språkfärdigheter, det viktiga är ju att ni fattar ett litet dugg av det jag skriver? Svenska kan jag nog ok. Hade MVG där också, hehe.

AJA!!!

Har varit produktiv igen. Tagit 2x40 mg Ritalin idag. Blir så fokuserad av dem & ja...jag tar tag i saker som känns *omöjliga* annars. Önskar så att jag hade det utskrivet. Eller någon som sålde burkar till mig...

Tömde kaninens bajslåda, trots att det bara gått en vecka sedan jag rensade buren. Städade ur/putsade kylen & skåp i köket (ni fattar inte vad det innebär som sagt, hur äcklig våran lägenhet är, vilket JOBB det är), diskade, lagade mat "från grunden" & bla bla. Har 40 mg Rita kvar nu. Kanske får ta den någon dag & städa toaletten. Heh.

Nu sitter jag ensam & spelar tv-spel. Vill umgås & ta tjack. Supa & ta Xanor. Vara ledig imorgon, att min kille skulle va ledig imorgon, att det fanns EN MASSA TJACK!! Tjo, tjo, tjo.

Äsch, tar en femte (cinco) öl & kör nå matcher ba. Poppar en Imovane.

För ingen tycker om mig, ingen vill ha mig, bara för jag käkar mask, smask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0