Min profilbild

Less

Känner mig less. Less på att inte ha tillräckligt med knark för att njuta ordentligt. Less på att det som finns är så dyrt. Less på att det tar tid. Less på att det inte blir av. Less på att det inte kommer fram. Osv.

Funderar på att ba lägga en beställning. Chansa. Jamen, ta mig då, om ni kan!! Både skiter i & inte. När man är less så skiter man så himla hårt i. Jag i alla fall. Då spelar ingenting någon roll. Nä. Just det. Men då måste jag ha Countermail. Orka. Haha. Äh.

Sitter & häller i mig folköl. Tittade på mina två 4,8:or i kylen tidigare & log inombords - "ikväll kan jag bara dricka två, HÖGST", kastade inte ens en blick åt de två follarna som låg på hyllan ovanför. Annat var det när starkölen var slut, då var 3,5:orna det enda jag såg, hahaha. "OM JAG SVEPER!!!" Så blev det. Det är ungefär lika mycket alkohol i en folköl som i 4 cl sprit, så genom en liter vätska har jag tagit två snapsar. Fint. Känner faktiskt av dem.

Funderar på att lägga mig & försöka sova efter ölet blivit till kiss. Vill ba äta äta äta, mat & bensos, om jag sitter uppe.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Greger

Ska inte sitta som en djävul på axeln men både nätshoppar och countermail (bl.a. BB där jag handlat 10+ gånger) och flugsvamp går utmärkt utan herr polis om kranarna är pålitliga.

Får balansera med KNARK ÄR BAJS OCH DÖD!!!1!1!! För att kompensera det övre, puss puss!

Svar: Haha! :D Tack för infon! :*
violentmoreviolent

2016-07-22 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0