Min profilbild

Igen å igen å igen

Nu är jag ledsen igen. Eller ja, nu känner jag av det igen, ledsen verkar jag vara mest hela tiden. Även när jag skrattar & är glad (för det gör & är jag ibland) så ligger sorgsenheten som grund & den går inte att riva upp. & hand i hand med sorgen går ångesten. Den ligger där & trycker, riktigt myser in sig. Åh, så härligt för den.

Har endast halvsovit någon timme sedan igår, så det gör mig väl lite skör, men det spelar ingen roll, det är lika pissigt ändå lix.

Inatt turnerade vi ett par fester. Fick smaka råbra tjack + var alldeles lagom benzad & hade mina öl, men så bestämde jag mig för att smaka lite röka, så var hela awesome-mode:et borta. Seg & dum i huvudet istället. JAG GILLAR INTE RÖKA!! Kan jag få in det i min skalle?! I alla fall så blev natten helt okej ändå.

Nu dricker jag öl & knaprar Ikto, Xanor & Imovane. Det hjälper föga, men vad gör man inte? Vill domna av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0