Min profilbild

Har nån nämnt mig?

Vet någon om någon nämnt min blogg på sin blogg eller något sådant? Fick plötsligt fler läsare.

Igår var jag nykter, hurra, efter en veckas supande. Klunk klunk klunk asså. Knarkat har jag också gjort. Mums mums mums asså. MDMA, Iktorivil, Xanor & tjack har jag satt i mig. Tror det är det. Köpte en lite större mängd A, så jag tänker att det ska få dämpa min hunger lite. Bästa medicinen.

Idag har jag shoppat, trots att jag inte har råd. Mina sparpengar sinar raskt, många många hundralappar i månaden & det ger mig ångest, så jag blundar för det. Tittar inte på siffrorna typ. Måste skärpa till mig, senast i september. På sommaren är det okej om det går lite extra tycker jag. Speciellt om det är resor inblandade. Men sen, i höst (mår illa), när vardagen blir som vardagen är större delen av året, då kan jag inte slampa runt i butiker på det här sättet. MEN MEN, DÅ ÄR DÅ, NU SKA VI HA KUL!!!

Öppnade nyss en öl. Hade tänkt vara nykter, för att få ihop lite mer än EN nykter dag den här veckan, men eeeh, tar det imorrn eller nåt. Är ju sämst på det här... Knaprat i mig lite Imo också. & lite tjack tidigare. Har suttit & spelat tv-spel halvmaniskt sedan dess, men nu börjar det gå ur tror jag.

Aja. Puss.


Kommentarer
Postat av: Greger

Det är bara fler som förstått det jag vetat länge, ditt bloggande är genialt och snart är du storbloggare min kära!
Jag kan vara lite i gasen pga litet paket från FS med mina stillisar men vem vet...

Svar: Gud så obehagligt, hahaha! Men vad snäll du är 😘 Gött med Stilnoct, vill å ha!!
violentmoreviolent

2016-07-26 @ 16:27:26
Postat av: "I B"

Läser många bloggar men inte sett om din är omnämnd nånstans :o

Inte nämnt nått i min blogg heller om denna :o

Puss på dig <3

Svar: Nä, det var nog bara en tillfällighet :) <3
violentmoreviolent

2016-07-27 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0