Min profilbild

En liten lajn

Asså, haha, woops. Var iväg "i ett ärende" & smakade lite tjo som tydligen var rätt bra & rätt socialt, så kommer jag hem & besöket vi hade skulle dra sig & min kille gå till sängs & nu sitter jag här pigg å fresh (aaa) å glad, helt själv!? Vad ska jag göra?! Har satt igång CoD & tänkte testa skjuta lite live, se om jag kan fylla detta tomrum med lite kills.

Idag har varit en bra dag. Vaknade vid halv elva eller nåt, men somnade om efter frukosten & sov till eftermiddagen. Var svintrött även då. Insåg att alla persienner ju var nerdragna (som vi lever), så jag drog upp flera & lägenheten & jag vaknade till liv. Något så litet...

Vi drog & handlade några öl, satte oss vid vattnet & drack. Gick & köpte sallad & satte oss vid vattnet & åt & drack mer. Hade med en minihögtalare, så vi lyssnade på Far & Son till maten. Deras musik är sååååå mycket MDMA för mig. Mysigt var det hela i alla fall.

Nu på kvällskvisten var jag som sagt tvungen att dra & fixa en grej. En rätt lam sådan, men det slutade ok ändå. Hatar att jag inte vågar skriva mer exakt, men det slutade med en massa knark, mwehehe.

Näe, ska testa skjuta lite nu dårå. Kanske skriver mer sedan.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Glittervargen

Far och son <3<3

Svar: Haha, jaaa!
violentmoreviolent

2016-07-22 @ 18:57:49
URL: http://glittervargen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0