Min profilbild

Alkohol

Det går skit. Dricker hormycket. Jag kan inte låta bli alkoholen. Vi har en connection, den & jag, vene vad det är, vi bara "gifter" oss väl. Ha. Ha.

"Bara en. Aja, två då. Jamen tre, sen sängen. Fyra & en Imo, så blir det bra. Fem, för att boosta Imon. Sex, för att runda av" *kanske godnatt*

Jag överskrider 2000 kcal VARJE dag, ibland 3000, bland annat pga detta - att jag häller i mig flytande kcal kcal kcal i form av alkohol.

Det är så konstigt. Det är typ inte förrän jag sätter mig för att blogga som jag känner hur ont jag faktiskt har, hur ledsen jag är & hur fruktansvärt sårad & kantstött jag är just nu. Det är nu jag känner & tänker efter hur det känns, vad som snurrar inombords, för det är ju till stor del det jag vill skriva om. Kanske därför jag håller mig undan en aning. Det blir obekvämt.

Nu ska jag i alla fall öppna måndagens fjärde öl, pressa dagens intag mot 3000+ & kanske stoppa i mig någon Imo eller Xanor. Känner faktiskt för att skära mig.


Kommentarer
Postat av: Greger

Hoppas att du mår bättre snart❤️ Försök att andas och inte kritisera dig själv, hur svårt det än kan vara, har du något inom snar framtid att se fram emot kan det hjälpa också.
Tänker på dig och skickar styrkekramar!

Svar: Jag har faktiskt något att se fram emot, det är jag glad att jag har, sådant kan faktiskt göra skillnad som du skriver. Tack för dina fina ord! Puss!
violentmoreviolent

2016-07-12 @ 09:10:26
Postat av: Chaos

Inte skära!! :(
<3

Svar: Jag gjorde inte det, tack & lov! Kram <3
violentmoreviolent

2016-07-12 @ 10:35:27
URL: http://jjustanothermindinchaoss.blogg.se/
Postat av: "I B"

Men du :(
Hoppas du stog emot tanken att skära dig !!!!
Önskade jag kunde ge dig en stooor varm kram men iom jag inte kan irl så skickar jag över via cyberrymden <3 <3

Svar: Tack, fina du! Kram <3
violentmoreviolent

2016-07-12 @ 11:47:20
Postat av: glominteattandas

Kan du göra något annat för att ta hand om dig? Lugnande och tröstande saker? Bada, smörja in dig, ansiktsmask, promenad?? Något som funkar för dig. Att skära sig funkar bara en kort stund så gör inte det!

Du kan alltid skriva till mig på chatty <3 <3

Svar: Jo, jag vet ju det. När jag är inne i det är det som en bubbla där inget biter mer än allt det hemska & jobbiga & det finns liksom inte att börja fundera på att ta ett bad eller smörja in mig t.ex. Är helt i min egen skalle, om du förstår. Som tur är agerar jag sjuuukt sällan på självskadeimpulser nu för tiden. Är benzad, vet inte hur smart detta svar blev, hehe. Men tack för omtanken fina du! ❤️💕
violentmoreviolent

2016-07-14 @ 10:03:03
URL: http://glominteattandas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0