Min profilbild

Aldrig nöjd & förändring

Sitter & dricker öl, den fjärde för idag. Har även stoppat i mig Xanor & Imovane, men ändå är jag inte tillfreds, vill ha något mer, hela tiden. Det verkar aldrig vara nog. Vill inte slösa mer Imo, vill inte slösa mer Xanor & vad finns då kvar? Öl.

Men nej nej nej, den här veckan ska inte fyllas av en massa alkohol, jag vill inte det. Hade ju tänkt (som typ...varje vecka) hålla vardagarna nyktra. Lyckades ej igår & ej idag. Vill stålsätta mig & ba INTE DRICKA imorgon, men ärligt så kan jag inte lova något, suget är för frikkin starkt hela tiden.

Jag är så obekväm i min kropp just nu. Den är svullen & flabbig & låren nuddar varandra igen. Där tror jag att det finns en lite större chans att jag kan ba bestämma mig att nu är det nog & faktiskt lyckas vända den här viktuppgången. Komma ner till 56-57 igen. Om ca 20 dagar åker jag på semester & då vill jag känna mig någorlunda nöjd. Vet inte vad jag ska sätta för mål? Återkommer väl angående det.

Ska fortsätta sippa öl & kanske äta något mer. Imorgon sätter jag igång med *förändringen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0