Min profilbild

Tänker fel å gör fel

Jag vill vara smaaaaaaaaaal, NU NU NU!! Orkar inte vara mittemellan. Orkar inte. Det tär på riktigt. Höll på att börja gråta när jag såg formen på min kropp i spegeln idag. Jag vill inte. 

För att jag vet att jag är i "normalspannet" nu, trots att jag känner mig ungefär lika fet som jag var vid typ 95 kg. Känner alla valkar, varenda fettcell som gnider sig mot en annan, varenda nerv värker av dessa känslor. 

Måste försöka reda ut vad det är som gör att jag inte bara fixar detta, var det går fel, varför jag inte kan greppa kontrollen & hålla fast vid den. Vad jag behöver göra innan jag gör allt det som gör att man går ner i vikt. Måste ju tänka om på något sätt, för just nu känner jag bara misslyckanden. Jag ÄR ett enda stort misslyckande. 

& just nu känner jag mig bara motbjudande, värdelös & sämst. Men så pass klar är jag i skallen att jag någonstans vet att det nog egentligen är fel. 


Kommentarer
Postat av: Joppe/Greger

Jag vet att detta är svårt, men försöök verkligen att svara snäll mot dig själv och under iallafall dennas vår kära julvecka bara försöka njuta av julmaten med tillhörande drycker!

Jag tänker själv med hjälp av lite opiater, ta en ätstörningspaus så gott det går och bara verkligen ge mitt allt för att njuta av maten och gå upp den vikt min behandling kräver. OM någon mat är "värd" viktuppgång så är det ju julmaten!

Hård, men ändå öm kram, puss och snusk mitt kära hjortronknippe!

Svar: Önskar dig detsamma! Hoppas du får en skitmysig jul! <3 <3 <3
violentmoreviolent

2016-12-21 @ 13:48:52
Postat av: MLI

Även om det inte spelar någon roll när man känner så som du gör, men du är vackrast i världen för mig. Älskar dig. 💕❤💕

Svar: Tack hjärtat! <3<3<3
violentmoreviolent

2016-12-23 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0