Min profilbild

Svart kaffe, vitt kaffe med myyys

Meeeeeh. Vill inte sova, vill inte sitta uppe själv. Vännerna försvinner å killen går till sängs. Vill ju fortsätta umgås, spela spel, mysa, dricka öl, knarka, fnissa & typ...kramas, NU. Dagen slutade för plötsligt. 


Imorse vaknade jag typ halv sex, efter ca fyra timmars sömn. Troligtvis för att jag tog speed igårkväll. Hade paus från tjacket i början av veckan & jag bara sov & sov & sov. Spelade ingen roll hur många väckare som ringde, var helt klubbad ba. Men imorse nästan studsade jag ur sängen. Så skönt!! 

Ganska precis när jag klivit upp slutade min kompis sitt nattpass, så hon körde hit & jag bjöd på svart kaffe + vitt kaffe, samt smörgåsar & juice. Så sjukt mysigt med frukostdejt! Vi låg i varsin ände av soffan i myskläder & med täcken & pratade & ba...myste. Shit, vad jag överanvänder det ordet, hela tiden - myyys. Så himla fult egentligen. Haha. 

I alla fall blev hon kvar hela dagen & halva kvällen. På eftermiddagen bytte vi från kaffe till öl & efter middagstid sådär åkte Imovane:en fram. Spelade Alfapet & lyssnade på musik & sådant, medan min kille spelade tv-spel. Det blev ba en megabra dag!!! Men den tog sluuut för tidigt som sagt, buuuuu!! 

Nu ska jag ta en Imo & se vart den bär mig. Förhoppningsvis i säng, så det kan bli imorgon, för då finns en liten finurlig plan som innefattar MDMA. Myyyyys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0