Min profilbild

Inte på Teneriffa

Jaha, här sitter jag igen, på min allbymyselfplats i soffan. Där jag alltid sitter när jag hänger själv i vardagsrummet alltså.

Vi har en riktigt stor soffa asså. Man kan ligga & sova typ fyra personer i den. Huruvida man kan somna gott eller inte beror väl på hur väl man tycker om sällskapet, samt hur påverkad man är av substanser. Man kan inte direkt fläka ut sig, men man ryms absolut.

Gillar våran soffa, det är en sjukt bra festsoffa. Den har varit med om både det ena & det andra. Kiss & bajs, fittsaft & spermier har den upplevt många gånger, bland annat. Inte människobajs, vad jag vet, det var gammkatten. Hon hade magproblem. Men avtuppningar på GBL & däckningar på MDMA har skett, där blåsorna ej tömts före... Haha. Det var lite om våran soffa ja.....

Dricker vin, på en söndag. Tredje glaset nu.

"För inga riktiga svenskar dricker mitt på dagen på en vardag om de inte är på Teneriffa". Tänkte jag på av någon anledning? Det är från en låt med Roffe Ruff & Bubba Flexx. Mm.

Undrar hur många som dricker med mig just nu? I Sverige typ. Jämfört med på en fredag eller en lördag. Jaja, de e ju gott å de e ju skönt å bra för magen å själen å aaa...

Dragit ett par linor idag, spelat Call of Duty sedan jag vaknade. Eller nä, har ätit också. Nu har jag stoppat i mig en fjärdis (...) Imovane & ska väl ba sitta här ett tag, dricka upp vinet, för jag pallar inte bädda ner mig & ligga & dricka i mörkret, känner mig så desperat alkad då. Att sitta uppe själv & stirra ut i tomma intet & sörpla vin känns mycket bättre, hahaha.

Hämta lite chips kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0