Min profilbild

I sit alone in my dirty ass room

Borde sova nu, eller för typ tre timmar sedan. Ska inte upp särskilt tidigt imorgon, men känner mig stressad över klockan, tiden börjar bli upp å ner. 


Igår hade jag möte på psyk efter lunch. Var väl inget dramatiskt direkt, men skönt när det var över. Kilade in på toaletten efteråt, tog en rätt ordentlig bomb tjack & en halv Xanor. Kände mig glad & typ...fri? Gick & köpte kaffe & en wrap (totalt 792 kcal visade det sig sen!?!??!?) & promenerade hem till en kompis som bor precis vid psyk. 

Där satt han & ytterligare en kompis i soffan & kollade när min kille spelade Call of Duty. Det hade de gjort hela natten typ, haha. Så jag satte mig jag med, tryckte i mig maten & några linor. Sen kom ännu en kompis & vi drog hem hit & fortsatte "festen". Tjackhänget då. Fint ord. Inte. 

Så ja, i nästan 20 timmar har jag kollat på/spelat tv-spel, pratat & dragit linor. Rätt så nice. Fast jag har ätit, i onödan, hade kunnat ba köra all-in på amfetaminet istället, men nej. Jag gjorde en fryspizza! Duuuuuktig då!! 

Nu har jag ångest, ont i magen. Känns som att kroppen har flabbat ut sig senaste dagarna. Jaja, vätska kanske, men det spelar ingen roll. Känner en massa hull överallt. 

Min kille ligger däckad här brevid, ena kompisen på soffan & jag ligger klarvaken. Känner mig ensam, vill inte vara själv. Vill ha någon som bekräftar verkligheten liksom, håller mig kvar. Vill inte sväva iväg i otrevliga tankar som gör att jag känner en massa skit. 

Tror jag kan vara lite småsliten efter tre dagar med MDMA & lite för lite sömn, vilket är skönt att tänka på, att det finns en möjlig förklaring liksom. Mäh. Jag vet inte. 

Orkar typ inte läsa igenom det här, ville bara skriva av mig & sen... 

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0