Min profilbild

Gardera

Ska på möte imorgon, angående min framtid. Funderar redan på om jag ska knarka före, Imovane eller Xanor. Men Imovane blir jag ju förvirrad & glömsk av & Xanor blir jag seg & trött av, om än avslappnad. Hm hm hm.
 
Lyckades hålla mig nykter från alkohol igår, hurra. Första nyktra dagen den här månaden. Snart ska jag ner på stan för ett ärende, funderar på att köpa vin dååå & dricka vin ikväääll. Var SÅÅÅ sugen igår. "Bara ett glas...", hahaha. Men jag höll mig! En bra & oftast fungerande strategi jag har är att komma överens med mig själv om att försöka somna först. Går inte det så får jag dricka. Oftast somnar jag faktiskt. & DET ÄR JU BRA.
 
Fick ett mess av kompisen, en sådan där bild med ett citat eller en smart text nivet. "Dear liver, this month will be rough. Stay strong", hehe. Ser det lite som en inbjudan till vinkväll närmaste tiden, om inte redan ikväll. Så jag tänker att det kanske är smart att gardera mig med vin...
 
Nej, nu måste jag mascara mig & bajsa innan stan!
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0