Min profilbild

Bästis

Måste visst skriva ett till inlägg. Fyllde på vinglaset & ingen svarar lix på Snapchat (heter violentmore där, FYI) & jag sitter faktiskt & grinar över det. Nästan, hehe. Har i alla fall väldigt tråkigt & behöver lite liv i mitt liv! Borde lägga mig å dö, men det känns tråkigt på Imovane & alkohol. Vill göra grejer.

I veckan ska jag se till att få ihop en dejt med min bästis. Hahaha, "bästis", vet inte säkert om hon ser det så, men jag tror det är lite på det viset. Hon har en rätt *tuff* & självsäker attityd utåt på något vis. Inte bitchig, mer glad & sprallig, framåt. Social. Känner många typ.

Men jag har sett annat, hon har visat sig sårbar inför mig. Jag vet som sagt inget säkert, har inte direkt frågat, men det känns som något hon inte gör i första taget. Vi var småbekanta länge, men av någon anledning började vi hänga mer & mer regelbundet i våras. Minns inte hur det hela gick till? Det var väl hennes sociala skills & så råkade vi klicka. & det är jag så sjukt glad över. Hon är en awesome person! Nu blir jag väl backstabbad blodig bara för att jag skrev det här.

Nehe, jaha, nehe, jaaa. Har ett par-tre vinklurrar kvar, sen ska jag krypa till sängs. Blev mycket senare än jag tänkt ikväll. Måste upp imorgon & hämta ut mediciner, hoppas allt är i sin ordning. Hoppar typ i havet om det är nå strul, orkar ej.

NU BLIPPADE DET TILL I SNAP:en!!! Hihi. Godnatt, mina damer & herrar & alla som inte är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0