Min profilbild

Sista dagen över

Så. Nu ligger jag i sängen & ska strax försöka sova. När jag vaknar imorgon så har jag en kcal-gräns att förhålla mig till igen - högst 1499 kcal om dagen. Börjar så i alla fall. OM jag överskrider den så läggs allt över 1499 över till nästa dag, så får jag äta mindre då. Men min intention är såklart att ligga så lågt som möjligt.

Planen är att komma under 57 kg igen. För knappt tre månader sedan vägde jag prick 57 kg. Fettet har ba exploderat på min kropp under sommaren, eller något. Men jag börjar med att sikta på under 60 kg. 59,x kg är mitt första mål så att säga.

Riktigt hur jag ska bära mig åt är oklart, vet bara att jag verkligen vill ur den här tjocka känslan. Får samma känslor av min kropp just nu som när jag vägde 95 kg. Äckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0