Min profilbild

Nuuuuu

Vill bara ner under 60 NU! Nu nu nu!! Ner till 56, NUUUUU!!! Orkar inte med min kropp, är så obekväm. Kollar på bilder på mig själv för några månader sedan & ba gdkingershvlktuhgbkd!! Vill ur den här kroppen. Eller, vill ha bort en bit av den. Booort!! Nu.

Har ändrat mig igen, tror jag. Kör på högst 1749 kcal (ja, jag vet, störda siffror, haha) per dag. Känns som att jag inte gör någonting om den enda restriktionen är högst 1999 kcal. Kommer ju inte hända ett dugg lix.

Önskar jag kunde ta i mer, men jag vill inte hamna i någon misslyckande-spiral. Det är döden för viktnedgång, det vet jag.

Kikade lite snabbt hur det såg ut för ett år sedan & då var jag i ganska samma sits. Inte förrän i november började jag dala ner mot 56-57. Vill inte vänta till november i år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0