Min profilbild

Lite allmänt

Ogillar blogg.se:s app starkt. Japp. Hatar typ.

Igår hade jag höstens första psykmöte. Det gick bra, mest lite småprat & planering. Var såklart orolig att de skulle vilja ha pissprov såhär efter sommaren, men nej, inget sådant. Skulle vilja se in i framtiden om jag kommer behöva kissa ever again & i sådana fall när. Hade ju varit smidigt & smooth...

Tar lite tjack idag. Liiite asså. Tog första linan för ett par timmar sedan & en till för en stund sedan. Nu kan jag nog inte ta nå mer pga tidig morgon här i huset imorgon. Men då finns det ju mer till nästa gång! Vilket säkert blir imorgon, hehe.

Idag har jag varit ute en stund, diskat, spelat lite gitarr, tupplurat, bakat & ätit. & klockan är ändå bara halv fyra. Har inget att göra, som oftast. Min kille sitter här brevid & spelar, vilket jag också skulle kunna göra, men jag är inte så peppad. Kanske provar ändå, annars kan jag ju inte veta!!

Känner mig lite less, allmänt sådär. Småsaker irriterar mig & allt känns ofta så tråkigt. Vet inte vad jag ska göra åt det. Hur gör man?

Har redan ätit för många kcal idag. Hoppas att tjacket ska avstyra mattankar, men det är inte så lätt när man inte har något att göra.

Funderar på att bara tillåta mig nötdryck resten av dagen, några dl typ. Som jag skrev tidigare så har jag ju fastat dygnsvis med bara mandelmjölk tidigare, för något år sedan. Kanske ska köra ett dygn från & med nu. Fast jag har ju bakat, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0